1. PRIVLAČENJE KORISNIKA DA IZVRŠE ODREĐENE RADNJE
Zašto oglašavanje na internetu funkcionira bolje od oglašavanja u novinama, jumbo plakatima, ponekad i na televiziji? Sve je vrlo jednostavno, online oglašavanje funkcionira na način da svojim izgledom, po definiciji “dobre lokacije”, potiče potencijalnog potrošača da se uključi u proces koji vam je potreban: kliknite na banner, odite na željenu stranicu, slijedite hipervezu, odgovorite na pitanje, ispunite obrazac. Dobivate dobre rezultate gotovo odmah.
2. POKRIVANJE VELIKOG BROJA KORISNIKA WEB OKRUŽENJA
Zahvaljujući mogućnostima online oglašavanja možete doći do velikog broja korisnika interneta koji mogu biti vaši potencijalni ili stalni kupci.
3. MOGUĆNOST SEGMENTIRANJA SVIH KORISNIKA INTERNETA U VAŠU CILJANU PUBLIKU
Zahvaljujući unapređenju platformi za oglašavanje sada je moguće detaljno segmentirati korisnike prema interesima, geolokaciji, dobi, spolu, prethodnim pretragama na internetu i na druge načine. Oglasi će se prikazivati onima koji potpadaju pod konfiguriranu publiku. Možete napraviti tako detaljnu ciljanu publiku koja će vam pomoći smanjiti troškove oglašavanja i povećati prodaju.
4. SPOSOBNOST TOČNOG MJERENJA REZULTATA ONLINE OGLAŠAVANJA
Rezultati oglašavanja su nužna stvar za analizu. Bez i jedne brojke nije moguće shvatiti je li oglašavanje na Internetu bilo isplativo. Danas postoji više od 100 sustava pomoću kojih se proučava njegova učinkovitost. Pokazatelji uspješnosti oglašavanja na internetu mogu se vidjeti u administrativnoj ploči, gdje su napravljene njegove postavke, Google Analytics, koji će vam također omogućiti pregled učinkovitosti stranice, online trgovine u cjelini.
Tijekom rada online oglašavanja važno je stalno pratiti izvedbu, jer nakon 48 sati njegovog rada možete utvrditi koje su pogreške napravljene tijekom postavki. Ako ima grešaka, ispravite ih jer ćete uzalud potrošiti svoj proračun, a da nećete dobiti nikakav pozitivan rezultat online oglašavanja.